Nikdo se nedívá na reklamu
Lidé se dívají na to, co je zajímá.
A jen občas, to je reklama.

Nikdo se nedívá na reklamu
Lidé se dívají na to, co je zajímá.
A jen občas, to je reklama.
design of room creative director working on table marketing
Komplexní marketing na míru
Je řešení pro byznys s použitím nástrojů, které jsou individuálně vybrané pro každou konkrétní situaci a projekt. Všechny nástroje fungují v mezích jedné strategie, zvyšující tím účinky navzájem.
creative orange rarity branding marketing
creative cherry rarity branding seo marketing
Optimalizace webů pro zlepšení pozic ve výsledcích vyhledávání.
VÍCE
VÍCE
SEO

SEO

creative home phone rarity branding marketing ppc
Nastavení a správa reklamy na internetu s použitím targetingu.
VÍCE
VÍCE
Kontextová reklama

Kontextová reklama

creative camera rarity branding marketing video production smm
VÍCE
VÍCE
SMM

SMM

Vytvoření známého brandu zpracováním jeho nejdůležitějších součástí a online/offline propagací.
VÍCE
VÍCE
creative limes progress strategie branding marketing
Zpracování plánů pro každou fázi od založení do vytvoření známé znáčky.
VÍCE
VÍCE
creative waffle cone web analytic rarity branding marketing
VÍCE
VÍCE
Branding

Branding

Kompletní marketing na sociálních sítích, od tvorby designu a stylu do komunikace se zákazníky.
Strategie

Strategie

Webová analytika

Webová analytika

Analýza produktivity/efektivity webu a reklamy, a jejich zvyšování pomocí testovacích metod.

Služby

Výhody internet marketingu

  • icon up increase grow marketing business podnikani smm seo ppc strategie
    Zvýšení množství objednávek a růst prodejů
  • icon fist strong power branding marketing best
    Zesílení rozeznatelnost brandu a zlepšení kvality návštěvníků webových stránek
  • icon down falling issues strategie marketing
    Snížení nákladů na reklamní kampně
  • icon people audience cilova skupina marketing smm ppc reklama
    Zvětšení počtu stálých zákazníků a jejich zapojování
  • icon cup win best digital agency
    Posílení důstojnosti a atraktivity značky
Výhody internet marketingu
  • Zvýšení množství objednávek a růst prodejů
  • Zesílení rozeznatelnost brandu a zlepšení kvality návštěvníků webových stránek
  • Snížení nákladů na reklamní kampně
  • Zvětšení počtu stálých zákazníků a jejich zapojování
  • Posílení důstojnosti a atraktivity značky

Postup při marketingu na míru

  • Příprava
    Výzkum sféry činnosti: analýza cílové skupiny, konkurentů, SWOT-analýza podníku, prozkoumání dynamiky poptávky atd. Prověření výsledků marketingových metod konkurence, aby roztřídit je na účinné a neúčinné pro danou oblast podnikání při tvorbě strategie.
    1
  • Plánování
    Vytvoření plánu dosažení cílů, kde jsou předepsané hlavní činností a numerické ukazatele na každý měsíc. Na základě plánu tvoříme technické zadání, které slouží jako mapa pro specialisty všech druhů internet marketingu.
    2
  • Optimalizace
    Vnitřní práce nad webem, příprava a nastavení reklamních kampaní, zpracování obsahu a seznamu ploch pro jeho zveřejnění, vyladění jiných nástrojů atd.
    3
  • Analýza
    Pravidelné sbírání dat, analýza výsledků a náprava chyb. Na etapě plánování není možné vzít v úvahu úplně všechno, proto v průběhu marketingu je nutné stále analyzovat výsledky.
    4
  • Následující práce
    Vyplývající z nápravené strategie, zajišťujeme marketingovou podporu vašeho podniku.
    5
Postup při marketingu na míru
  • Příprava
    Výzkum sféry činnosti: analýza cílové skupiny, konkurentů, SWOT-analýza podníku, prozkoumání dynamiky poptávky atd. Prověření výsledků marketingových metod konkurence, aby roztřídit je na účinné a neúčinné pro danou oblast podnikání při tvorbě strategie.
    1
  • Plánování
    Vytvoření plánu dosažení cílů, kde jsou předepsané hlavní činností a numerické ukazatele na každý měsíc. Na základě plánu tvoříme technické zadání, které slouží jako mapa pro specialisty všech druhů internet marketingu.
    2
  • Optimalizace
    Vnitřní práce nad webem, příprava a nastavení reklamních kampaní, zpracování obsahu a seznamu ploch pro jeho zveřejnění, vyladění jiných nástrojů atd.
    3
  • Analýza
    Pravidelné sbírání dat, analýza výsledků a náprava chyb. Na etapě plánování není možné vzít v úvahu úplně všechno, proto v průběhu marketingu je nutné stále analyzovat výsledky.
    4
  • Následující práce
    Vyplývající z nápravené strategie, zajišťujeme marketingovou podporu vašeho podniku.
    5

Pár slov o našich službách