Výhody SMM
Přecházení na webovou stránku
Pomocí sociálních sítí získáte významnou část potenciálních zákazníků přesměřováním na svůj web.
Zapojování
Sledování zapojení návštěvníků stránky do aktivity je důležité pro tvorbu “správného“ obsahu (obsahový marketing), co pomůže “zachytit” zákazníka.
Rozpoznávání a připomenutí
Čím víc obsahu podniku se šírí na sociálních sítích, tím lepší rozpoznatelnost brandu. Pokud někdo bude jen vědět o vaší existenci, tak v případě potřeby vzpomene si na vás.
Portrét cílové skupiny
Máte přehled o tom, kdo vás sleduje a projevuje aktivitu na stránce, což pomůže při nastavení kontextové reklamy, jaké mají problémy a jestli je řeší vaše nabídka. Přítomnost na socialních sitích a komunikace pomáhájí pochopit jaké jsou požadavky a zlepšit se.
Tvorba obrazu “přátelského” podniku
Ukázka přátelských vztahu, společných aktivit, vyprávění příbehů o zaměstnancích a kolektivu, o jejich životním stylu a koníčcích, což je také důležité při rozvoji brandu.