Marketing na sociálních sítích

Reprezentace podniku na sociálních sítích: tvorba příspěvků, jejich propagace, starání se o zpětnu vazbu a dotazy, jednání o spolupráci s populárními stránkami a profily.
Na sociálních sítích lidé povídají o všem možném, mimo jiné i o vašem podnikání – ať se vám to libí nebo ne.


Pokud se na tom nepodílíte, tak ztrácíte potenciální zákazníky.

SMM

social media marketing

Výhody SMM

Přecházení na webovou stránku

Pomocí sociálních sítí získáte významnou část potenciálních zákazníků přesměřováním na svůj web.

Zapojování

Sledování zapojení návštěvníků stránky do aktivity je důležité pro tvorbu “správného“ obsahu (obsahový marketing), co pomůže “zachytit” zákazníka.

Rozpoznávání a připomenutí

Čím víc obsahu podniku se šírí na sociálních sítích, tím lepší rozpoznatelnost brandu. Pokud někdo bude jen vědět o vaší existenci, tak v případě potřeby vzpomene si na vás.

Portrét cílové skupiny

Máte přehled o tom, kdo vás sleduje a projevuje aktivitu na stránce, což pomůže při nastavení kontextové reklamy, jaké mají problémy a jestli je řeší vaše nabídka. Přítomnost na socialních sitích a komunikace pomáhájí pochopit jaké jsou požadavky a zlepšit se.

Tvorba obrazu “přátelského” podniku

Ukázka přátelských vztahu, společných aktivit, vyprávění příbehů o zaměstnancích a kolektivu, o jejich životním stylu a koníčcích, což je také důležité při rozvoji brandu.