Sekce slouží, aby vysvětlit zákazníkům, čím se lišíte od konkurence a předvést důvody, proč by měl zvolit zrovna vás.
Patři sem sekce: výhody, způsoby využití, užitek
Pomáhá zvýšit důvěru zákazníků, musíte ukázat, že vy a vaše nabídka jsou skutečné.
Patři sem sekce: recenze, garance, osvědčení, obchodní partneři, příběh úspěchu, tým, časté dotazy
Má za úkol vlastně generovat potenciální zákazníky (leads).
Patři sem sekce: formuláře, přihlášky, výzva k objednání, kontakty
Detailní popis nabídky: jak funguje, pro koho je určena, kolik stojí. Zákazník musí vědět, do čeho jde.
Patři sem sekce: o projektu, fáze (kroky), ceník, cílová skupina, galerie foto/video.
Má za úkol vyvolat správný dojem, informovat o tom, kam se člověk dostal, motivovat zůstat a scrollovat stránku dolu.
CÍLOVÝ DĚJ
DŮVĚRA
VÝHODY
VYPRÁVĚNÍ O NABÍDCE
ÚVODNÍ OBRAZOVKA
Jedna stránka Jedna nabídka Jedna akce
Landing page.
Sekce slouží, aby vysvětlit zákazníkům, čím se lišíte od konkurence a předvést důvody, proč by měl zvolit zrovna vás.
Patři sem sekce: výhody, způsoby využití, užitek
Pomáhá zvýšit důvěru zákazníků, musíte ukázat, že vy a vaše nabídka jsou skutečné.
Patři sem sekce: recenze, garance, osvědčení, obchodní partneři, příběh úspěchu, tým, časté dotazy
Má za úkol vlastně generovat potenciální zákazníky (leads).
Patři sem sekce: formuláře, přihlášky, výzva k objednání, kontakty
Detailní popis nabídky: jak funguje, pro koho je určena, kolik stojí. Zákazník musí vědět, do čeho jde.
Patři sem sekce: o projektu, fáze (kroky), ceník, cílová skupina, galerie foto/video.
Má za úkol vyvolat správný dojem, informovat o tom, kam se člověk dostal, motivovat zůstat a scrollovat stránku dolu.
Landing page potřebujete pokud:
Máte jen málo nabídek
Pokud máte jich hodně, tak nejlepší řešení je E-shop.
Pokud rozjíždíte podnikání
Landing page může sloužit také pro prozkoumání trhu, hlavní web vašeho podniku budete potřebovat na další etápě.
Chcete získávat co nejvíce potenciálních zákazníků (leads)
Kvůli tomu, že na stránku jsou přesměrování jen cílové skupiny zákazníků, zvyšuje se konverze (poměr zákazniků ke všem návštěvníkům stránky).
Pokud už máte hlavní web
V tom případě dělat reklamu jednotlivé nabídky je lepší pomocí landing page.
Pokud hlavní web nemáte
Nabízíte jen několik služeb (např. šijete kožené kabelky)? Stací vám jen landing page
Landing page potřebujete pokud:
Máte jen málo nabídek
Pokud máte jich hodně, tak nejlepší řešení je E-shop.
Pokud rozjíždíte podnikání
Landing page může sloužit také pro prozkoumání trhu, hlavní web vašeho podniku budete potřebovat na další etápě.
Chcete získávat co nejvíce potenciálních zákazníků (leads)
Kvůli tomu, že na stránku jsou přesměrování jen cílové skupiny zákazníků, zvyšuje se konverze (poměr zákazniků ke všem návštěvníkům stránky).
Pokud už máte hlavní web
V tom případě dělat reklamu jednotlivé nabídky je lepší pomocí landing page.
Pokud hlavní web nemáte
Nabízíte jen několik služeb (např. šijete kožené kabelky)? Stací vám jen landing page.
Portál s funkcí prodeje
E-shop.
NÁSTROJE
PARAMETRY
KOŠÍK
SYSTÉM OBJEDNÁNÍ
PŘIJETÍ OBJEDNAVEK
Vyhledávání, filtry a seřazení zbožI
U každého zboží je možnost nastavení výběru podle různých parametrů (např. rozměr, barva, kapacita, výkon).
Umožňuje vytvořit seznam budoucích nákupu a pak dokončit nákup.
Je potřebný pro potvrzení nákupu, kde zákazník vyplňuje osobní údaje a volí způsob úhrady a doručení.
Všechny objednavky od zákazníků dostanete v pododě pohodlné tabulky v CRM systému.
PŘIJETÍ OBJEDNAVEK
SYSTÉM OBJEDNÁNÍ
KOŠÍK
PARAMETRY
NÁSTROJE
Portál s funkcí prodeje
E-shop.
Umožňuje vytvořit seznam budoucích nákupu a pak dokončit nákup.
Je potřebný pro potvrzení nákupu, kde zákazník vyplňuje osobní údaje a volí způsob úhrady a doručení.
Všechny objednavky od zákazníků dostanete v pododě pohodlné tabulky v CRM systému.
U každého zboží je možnost nastavení výběru podle různých parametrů (např. rozměr, barva, kapacita, výkon).
Vyhledávání, filtry a seřazení zboží.
Výhody e-shopu
Informativnost
E-shop je vícestrankový web, kde kromě katalogu produktů je možné přidavat novinky společnosti, články, akční nabídky a informace o značce.
Zamíření na prodej
Rozpracování e-shopu má v úmyslu zařazení možností nákupu hned a tady. Při správné marketingové strategii vaš web bude přinášet reálný příjem.
Nizké výdaje
Ve srovnání s organizací off-line prodeje výdeje na tvorbu e-shopu jsou minimální. Výdaje na marketing a technickou podporu webu jsou mnohem nižsí než na pronájem prostor, nákup zařízení a mzdy zaměstnancům.
Kontrola zásob
E-shop je možné synchronizovat s prográmy inventury skladových zásob a jednoduše přidávat nebo odebírat sortiment.
Platební brána
Umožnuje zákazníkům platit přímo na webu platební kartou online, bankovním převodem nebo i pomoci elektronické peněženky.
Výhody e-shopu
Informativnost
E-shop je vícestrankový web, kde kromě katalogu produktů je možné přidavat novinky společnosti, články, akční nabídky a informace o značce.
Zamíření na prodej
Rozpracování e-shopu má v úmyslu zařazení možností nákupu hned a tady. Při správné marketingové strategii vaš web bude přinášet reálný příjem.
Nizké výdaje
Ve srovnání s organizací off-line prodeje výdeje na tvorbu e-shopu jsou minimální. Výdaje na marketing a technickou podporu webu jsou mnohem nižsí než na pronájem prostor, nákup zařízení a mzdy zaměstnancům.
Kontrola zásob
E-shop je možné synchronizovat s prográmy inventury skladových zásob a jednoduše přidávat nebo odebírat sortiment.
Platební brána
Umožnuje zákazníkům platit přímo na webu platební kartou online, bankovním převodem nebo i pomoci elektronické peněženky.