CÍLOVÝ DĚJ
DŮVĚRA
VÝHODY
VYPRÁVĚNÍ O NABÍDCE
ÚVODNÍ OBRAZOVKA
Jedna stránka
Jedna nabídka
Jedna akce

Landing page.

Sekce slouží, aby vysvětlit zákazníkům, čím se lišíte od konkurence a předvést důvody, proč by měl zvolit zrovna vás.

Patři sem sekce: výhody, způsoby využití, užitek
Pomáhá zvýšit důvěru zákazníků, musíte ukázat, že vy a vaše nabídka jsou skutečné.

Patři sem sekce: recenze, garance, osvědčení, obchodní partneři, příběh úspěchu, tým, časté dotazy
Má za úkol vlastně generovat potenciální zákazníky (leads).

Patři sem sekce: formuláře, přihlášky, výzva k objednání, kontakty
Detailní popis nabídky: jak funguje, pro koho je určena, kolik stojí. Zákazník musí vědět, do čeho jde.

Patři sem sekce: o projektu, fáze (kroky), ceník, cílová skupina, galerie foto/video.
Má za úkol vyvolat správný dojem, informovat o tom, kam se člověk dostal, motivovat zůstat a scrollovat stránku dolu.
exmple of landing page last screen
exmple of landing page third screen
CÍLOVÝ DĚJ
DŮVĚRA
VÝHODY
VYPRÁVĚNÍ O NABÍDCE
ÚVODNÍ OBRAZOVKA
Jedna stránka
Jedna nabídka
Jedna akce
Landing page.
Sekce slouží, aby vysvětlit zákazníkům, čím se lišíte od konkurence a předvést důvody, proč by měl zvolit zrovna vás.

Patři sem sekce: výhody, způsoby využití, užitek
Pomáhá zvýšit důvěru zákazníků, musíte ukázat, že vy a vaše nabídka jsou skutečné.

Patři sem sekce: recenze, garance, osvědčení, obchodní partneři, příběh úspěchu, tým, časté dotazy
Má za úkol vlastně generovat potenciální zákazníky (leads).

Patři sem sekce: formuláře, přihlášky, výzva k objednání, kontakty
Detailní popis nabídky: jak funguje, pro koho je určena, kolik stojí. Zákazník musí vědět, do čeho jde.

Patři sem sekce: o projektu, fáze (kroky), ceník, cílová skupina, galerie foto/video.
Má za úkol vyvolat správný dojem, informovat o tom, kam se člověk dostal, motivovat zůstat a scrollovat stránku dolu.

Landing page potřebujete pokud:

  • Máte jen málo nabídek
    Pokud máte jich hodně, tak nejlepší řešení je E-shop.
  • Pokud rozjíždíte podnikání
    Landing page může sloužit také pro prozkoumání trhu, hlavní web vašeho podniku budete potřebovat na další etápě.
  • Chcete získávat co nejvíce potenciálních zákazníků (leads)
    Kvůli tomu, že na stránku jsou přesměrování jen cílové skupiny zákazníků, zvyšuje se konverze (poměr zákazniků ke všem návštěvníkům stránky).
  • Pokud už máte hlavní web
    V tom případě dělat reklamu jednotlivé nabídky je lepší pomocí landing page.
  • Pokud hlavní web nemáte
    Nabízíte jen několik služeb (např. šijete kožené kabelky)? Stací vám jen landing page
Landing page potřebujete pokud:
  • Máte jen málo nabídek
    Pokud máte jich hodně, tak nejlepší řešení je E-shop.
  • Pokud rozjíždíte podnikání
    Landing page může sloužit také pro prozkoumání trhu, hlavní web vašeho podniku budete potřebovat na další etápě.
  • Chcete získávat co nejvíce potenciálních zákazníků (leads)
    Kvůli tomu, že na stránku jsou přesměrování jen cílové skupiny zákazníků, zvyšuje se konverze (poměr zákazniků ke všem návštěvníkům stránky).
  • Pokud už máte hlavní web
    V tom případě dělat reklamu jednotlivé nabídky je lepší pomocí landing page.
  • Pokud hlavní web nemáte
    Nabízíte jen několik služeb (např. šijete kožené kabelky)? Stací vám jen landing page.
Portál s funkcí prodeje

E-shop.

NÁSTROJE
PARAMETRY
KOŠÍK
SYSTÉM OBJEDNÁNÍ
PŘIJETÍ OBJEDNAVEK
Vyhledávání, filtry a seřazení zbožI
U každého zboží je možnost nastavení výběru podle různých parametrů (např. rozměr, barva, kapacita, výkon).
Umožňuje vytvořit seznam budoucích nákupu a pak dokončit nákup.
Je potřebný pro potvrzení nákupu, kde zákazník vyplňuje osobní údaje a volí způsob úhrady a doručení.
Všechny objednavky od zákazníků dostanete v pododě pohodlné tabulky v CRM systému.

example of e-shop seznam zbobi
example of e-shop puncho zbozi
example of e-shop order kosik
example of e-shop form forma objednavky
PŘIJETÍ OBJEDNAVEK
SYSTÉM OBJEDNÁNÍ
KOŠÍK
PARAMETRY
NÁSTROJE
Portál s funkcí prodeje
E-shop.
Umožňuje vytvořit seznam budoucích nákupu a pak dokončit nákup.

Je potřebný pro potvrzení nákupu, kde zákazník vyplňuje osobní údaje a volí způsob úhrady a doručení.

Všechny objednavky od zákazníků dostanete v pododě pohodlné tabulky v CRM systému.

U každého zboží je možnost nastavení výběru podle různých parametrů (např. rozměr, barva, kapacita, výkon).

Vyhledávání, filtry a seřazení zboží.
Výhody e-shopu
  • Informativnost
    E-shop je vícestrankový web, kde kromě katalogu produktů je možné přidavat novinky společnosti, články, akční nabídky a informace o značce.
  • Zamíření na prodej
    Rozpracování e-shopu má v úmyslu zařazení možností nákupu hned a tady. Při správné marketingové strategii vaš web bude přinášet reálný příjem.
  • Nizké výdaje
    Ve srovnání s organizací off-line prodeje výdeje na tvorbu e-shopu jsou minimální. Výdaje na marketing a technickou podporu webu jsou mnohem nižsí než na pronájem prostor, nákup zařízení a mzdy zaměstnancům.
  • Kontrola zásob
    E-shop je možné synchronizovat s prográmy inventury skladových zásob a jednoduše přidávat nebo odebírat sortiment.
  • Platební brána
    Umožnuje zákazníkům platit přímo na webu platební kartou online, bankovním převodem nebo i pomoci elektronické peněženky.
Výhody e-shopu
  • Informativnost
    E-shop je vícestrankový web, kde kromě katalogu produktů je možné přidavat novinky společnosti, články, akční nabídky a informace o značce.
  • Zamíření na prodej
    Rozpracování e-shopu má v úmyslu zařazení možností nákupu hned a tady. Při správné marketingové strategii vaš web bude přinášet reálný příjem.
  • Nizké výdaje
    Ve srovnání s organizací off-line prodeje výdeje na tvorbu e-shopu jsou minimální. Výdaje na marketing a technickou podporu webu jsou mnohem nižsí než na pronájem prostor, nákup zařízení a mzdy zaměstnancům.
  • Kontrola zásob
    E-shop je možné synchronizovat s prográmy inventury skladových zásob a jednoduše přidávat nebo odebírat sortiment.
  • Platební brána
    Umožnuje zákazníkům platit přímo na webu platební kartou online, bankovním převodem nebo i pomoci elektronické peněženky.
banana rarity web wizitka brand e-shop
Informace pro obchodní partnery a zákazníky

Web vizitka.

INFORMACE O PODNIKU
SEZNAM ZBOŽÍ A SLUŽEB
AKTUÁLNÍ NOVINKY A AKCE
LIVE CHAT PODPORY
VÝVOJ VLASTNÍHO BRANDU
PŘIJETÍ OBJEDNAVEK
SYSTÉM OBJEDNÁNÍ
KOŠÍK
PARAMETRY
NÁSTROJE
Informace pro obchodní partnery a zákazníky
Web vizitka.